Vilken Resa!!!

God Kväll
Tidigare efter jobbet så åkte jag & älskling iväg ut i skogen för att plocka svamp. Och nu sitter jag och väntar på mackor som är i ugnen med svamp på:)

Men innan jag kom tillbaka hem så ska jag meddela att jag var borta mellan 18.30-21.00 och vad gjorde jag?

Jag tog med cykeln och åkte iväg mot kloten🙂 det blev en bra runda:

20120809-215159.jpg
det hände en väldigt rolig men även väldigt självklar grej under resan med kamerorna och cykeln. Se vad som hände på min FOTOHEMSIDA

2 thoughts on “Vilken Resa!!!

Kommentera

