FAN! du finns ingenstans

God Dag
Efter att ha slutat jobbet lite tidigare idag så åkte jag runt i stan för att titta lite på priser av elvispar. Någonting vi behöver i lägenheten är nämligen en elvisp🙂 alla som jag hittade kostade 400:- minst och det betalar jag då inte för en visp. Får titta efter en i Ullared.

Jag tittade också efter en annan grej, som jag aldrig lyckats se i butik. Jag åkte till:

  • Konsum x 2
  • Ica x2
  • Hemköp

INGEN och jag menar verkligen INGEN hade…..

Hjortronsylt! det är ju så gott, men dyrt, dock skiter jag i det därför jag vill ha!!!! Men Men.
Det får bli jordgubbssylt till kvällens våfflor.

Nej nu blir det cykling!

2 thoughts on “FAN! du finns ingenstans

  1. Hjortronsylt är sjukt gött och värt priset. Om man inte hittar sylt kan man köpa frysta och blanda/mixa med socker, funkar minst lika bra.
    Elvisp tycker jag är överskattat, funkar bra att vispa för hand. Våffeljärn däremot måste jag ta och köpa. Sjukt gott med våfflor.

    • DU har helt rätt men det är tyvärr svårt att hitta frysta också😦 de tar inte in sylt till affärerna runt omkring här längre så jag får söka mig längre bort. Jag tycker det är skönt med elvisp🙂 Våfflor är magiskt!

Kommentera

