För 5 timmar sedan

God Dag
Min larmklocka fick en tid att passa denna dag och det gjorde den. Nämligen 04.30.

Jag gick upp vid 04.40 efter att ha sett vädret utanför. Kamerorna full laddade och klara. Jag åkte mot Klotens riktning även fast det är på ett helt annat område jag brukar åka. Hoppades på att kunna få se lite Älg och hur det gick får ni se på foto hemsidan. Kommer att vara tillgängligt inom 1 timma.

Så här gick det

Väl hemma vid 07.00 så lade jag mig i sängen och sov fram tills nu. Katten Rulle har myst med mig!

20120806-101114.jpg

Kommentera

