Här kommer den, läsare: Värm mig!

God Dag!
Då var det dags för den nya hemsidan att debutera🙂 den är fräsch och enkel, den innehåller mer bilder och videos än vad mina tidigare ”försök till hemsida/blogg” har gjort så jag hoppas kunna få värmas av någon fin kommentar i gästboken på hemsidan. För att orka och ha motivation uppe så bidrar era kommentar till otroligt mycket mer än vad ni tror. Så var inte rädda för att lägga en kort men även lång kommentar/er på min nya hemsida som har kommit för att stanna.

http://www.enkillemedkamera.se

6 thoughts on “Här kommer den, läsare: Värm mig!

  1. Jag fick en del bilder, de kommer upp tids nog, bada dock inte, hade fotofokus så det blev inte av!🙂
    Men har badat flera gånger redan i sjön innan och i havet🙂

    • Det blir lätt så🙂 samma sak denna kväll för mig, dock så var inte bad inplanerat men en kompis och jag skulle kanske ha hittat på någonting och konstigt nog så kände jag en känsla som jag brukar känna när jag lyckas med min fotografering, att jag måste åka till en plats därför jag tror att det kommer finnas fina motiv där och visst hade jag rätt denna gång också🙂 titta in hemsidans blogg så ska du få se:

      http://www.enkillemedkamera.se

Kommentera

