Fullt ös – Jag & min tös

God Kväll
Då var det klart. Efter att jag lämnade hubbi & Betty vid stallet så cyklade jag på nya vägar som jag inte trodde fanns🙂 totalt blev det 8km i terräng/skog. Sen när jag hämtade upp dom och skjutsade hem Betty så ville boysen spela bandy, bara att åka och lämna av Hubbi därhemma och åka vidare för mer träning.

Och äntligen så är jag hemma igen. Det blev 1,5 – 2 timmar innebandy, sen hem och äta Hubbis goda chili con carne🙂 och snart ska vi iväg ut i skogen och se om det finns nå älg.

Glöm inte HEMSIDAN

Kommentera

