Ett hat mindre här hemma

God Kväll
Nu är vi hemma igen jag och älskling. Vi har varit vid stallet en sväng men också på en blixtvisit i Örebro:)

Det är nämligen så att vi under en längre tid har sökt efter diskmaskin och sen en dag förra veckan så hittade jag en annons som jag ringde på och det blev affär. Vi åkte och hämtade den för 250:- och det är en bänkdiskmaskin som är perfekt för 2 personer. Vi har ledsnat på att diska för hand.

20120801-194805.jpg
Riktigt kap om man ska jämföra med andra begagnade som går på minst 700-1000:-, jag gjorde som så att jag sökte på lite mindre populära annonssidor än blocket osv:)

Men innan far ska komma ned och titta på den så måste vi få mat i oss🙂

20120801-195056.jpg
Hemmagjord pizza<3

Kommentera

