Rio (Massor av bilder)

God Eftermiddag
Under hela dagen har jag haft motion i tankarna och tänkte motionera när vi kommit hem men sen fick jag ett sms om innebandy och det var ju perfekt:)

Iaf, innan vi åkte hemåt så blev det Max och jag valde ett litet ”smalare” mål:

20120729-161108.jpg
Sen åkte vi vidare till Ica maxi där jag hittade lite grejer:)

20120729-161207.jpg
vanligtvis kostar denna 289:- men jag hittade den inplastad för 149:-🙂 och även dessa var ett bra klipp!

20120729-161308.jpg
Krukor till min kryddsamling, 10:-/st🙂

Men det bästa jag har köpt på länge är min nya tjocktröja:) och det är inte vilken tröja som helst!

20120729-161533.jpg

3 thoughts on “Rio (Massor av bilder)

Kommentera

