En valnöt i uppförsbacke

God Kväll
Nu har jag och mangan varit vid vår destination, dock regnande det otroligt mycket så det blev att ta in på ett café där mangan tog en kaffe och jag valde en loka vatten.

Väl hemma hos päronen så åt jag en enkel middag för att sedan följa med far till affären där jag handlade lite inför inatt då det blir bussresa på 5 timmar men jag valde även att fira/tagga inför morgondagen med lite…

20120720-204356.jpg
Naturgodis med en regerande sort, valnötter:)

Men innan jag ska njuta av 35 kronors påsen (139/kg) så blev det att röra på sig med cykeln:)

20120720-204538.jpg
Valde vägar med fler uppförsbackar!

Kommentera

