Ovant men effektivare

God Dag
Tidigare under förmiddagen så var jag med Hubbi till stallet där hon skulle ut och rida med hästen sin. Jag själv tog kameran och åkte till skogen någon minut bort och fotograferade bilder som ska publiceras framöver🙂

Efter vår tripp dit bort så åkte vi hem och jag funderade på att gå ut och cykla men sen slog det mig att jag ville ut och motionera på mitt ordinarie sätt, jogga. Det var ett tag sedan sist då jag nu har cyklat och motionerat på det viset men nu var det bara att återgå till min gamla motionsstil:) cykling har gett lite effekt tror jag!

20120718-115725.jpg
Vanligtvis brukar det ta 18.20-18.50 för mig att jogga samma vända men idag gick det något fortare:) nej! Nu ska jag fortsätta att hälla i mig…

20120718-115903.jpg

Kommentera

