Nästa Stopp —> OSLO

God Dag!
Ännu en vacker dag har vuxit fram tillsammans med solens ljusa leende 🙂 och här sitter jag som en samordnare och fixar. Jag har nämligen fixat fram vandrarhem och buss/tåg transport till Oslo i helgen. Så skönt! tanken var att jag och Magnus skulle åka bil dit men jag orkar fan inte åka totalt 70 mil fram och tillbaka utan en ”vanlig” sömn. Vi ska ju åka och se på…..

Vi ska se BRUCE SPRINGSTEEN & THE E STREET BAND på VALLE HOVIN!
Min allra första konsert med Bruce & E Street var just på Valle Hovin år 2003. Nästan 10 år sedan och nu ska jag se honom för 14:e gången 🙂 Bring on your Wrecking Ball Bruce…..

 

 

2 thoughts on “Nästa Stopp —> OSLO

Kommentera

