Musik i USB, men så kallt!

God Kväll!
Jag avslutar denna kväll med chill framför datorn och tv:n. Denna kväll så var jag och hubbi till sjön och tog ett skönt kvällsdopp. Men usch vad kallt det är fortfarande i vattnet men det finns inget skönare än att ha varit i ett tag och för att sedan komma upp och ta handduken runt om kroppen.

Jag ska försöka leta rätt på så mycket musik som möjligt för alla sommarens resor🙂 bara att lägga över på ett USB och spela på🙂 skönt att tekniken går framåt i alla fall om man ser det så.

Har ni något tips på bra modern rock? Exempelvis liknande Nickelback, Daughtry osv…?
Kom gärna med förslag!

Jag måste tipsa om mitt nya bildreportage

Kommentera

