En plockare som gör mästerverk

God Kväll!
Då var det klart även för idag, bildreportaget. Det finns alltså ett nytt bildreportage på min FOTOBLOGG där ni får rösta på bästa bild så in och rösta nu!

Imorgon hoppas jag på ett lika bra väder som idag och imorgon börjar även det nya tänket….tänket till denna blogg som ska få sig lite mer videos där jag själv presenterar min egna men också andras musik via min stil, det var nämligen som så att Bettääään tyckte att det var för lite sådant jämfört med tidigare så då får jag gå tillbaka till det🙂

Vad tror ni om det?

Ska även in och köpa lite bärplockare imorgon🙂 behövs nu när man kan hitta fina blåbär…

Blåbärspaj är ett mästerverk! Vad tycker ni är godast?

  • Blåbärspaj
  • Äppelpaj
  • Rabarberpaj
        •  

 

4 thoughts on “En plockare som gör mästerverk

  1. Din kommentar försvann tyvärr ut i cyberrymden för det var något problem men länken i mitt inlägg om oturen som du kommenterade. Tryckte man på kommentera i inlägg nr 1 så dök inlägg nr 2 upp och därför raderade jag dom båda och skrev som och din kommentar försvann. Men jag hann läsa och jag skäller på posten hela tiden men de lär sig ändå inte.

    Jag inbillar mig att de där bärplockarna tar sönder bären men det gör de antagligen inte misstänker jag.

Kommentera

