Jag har varit otrogen…

God Eftermiddag
Nu har jag & hubbi varit vid stallet och tittat till hästarna. Efter det så åkte vi och handlade lite till middagen då det blir pasta med köttfärssås.

Jag måste ärligt berätta en sak…
En grej som är det sämsta som en partner kan göra..att vara otrogen.
Jag har tyvärr varit det, jag vet inte varför och hur det kunde hända? Jag har alltid gillat tjejer när det gäller den typen av kärlek men nu har jag varit otrogen mot Hubbi med två andra som dessutom är killar….

20120710-173535.jpg
De heter Hibbi & Bibbi

4 thoughts on “Jag har varit otrogen…

Kommentera

