Ett måste är skönt

God Dag
Senare idag ska jag gratulera min kära far som fyller år. Jag har köpt en sak som han kommer att älska🙂 för en gång skull en annorlunda present jämfört med de tidigare åren som varit.

Men innan jag ska åka dit så kände jag för en sak som är ett måste (minst varannan dag)….motionera.
Istället för att jogga runt den vanliga rutten så blev det nu en ny. Jag joggade runt lite på ett spår vid ishockey hallen och efter att ha tagit fel väg därinne i skogen så blev det en ny runda då det endast var höga uppförsbackar med bra lutningar (det gillar jag). Vändan:

20120702-151306.jpg
Personligen en bra tid med tanke på att det var väldigt mycket uppför!

Sitter nu på altan och svettas, under skrivandet av detta inlägg så har jag druckit 1 liter kallt vatten:)

Kommentera

