Morgonen, än så länge

God Dag
Klockan 06.38 så vaknade jag och började med datorn. Sortera hårddisken som används till nya tv apparaten 🙂

Tills klockan blev närmare 08.00 därför då gjorde jag mig i ordning för lite motion. Jag testade på den metoden som jag använde när jag gick ned mina 60 kilon. Istället för att utveckla joggningen från 0 så valde jag istället att ta en rask promenad 🙂 gick lite längre än vanligt och det tog bara 4 minuter längre än när jag joggar 🙂

20120701-103329.jpg
Snart ska vi greja med lite ting!

Kommentera

