Brides värda

God Kväll
Många timmar har passerat sedan mitt förra inlägg men jag har varit upptagen med lite olika ting.
Jag, hubbi och Betty var till Nora en sväng och där hittade jag två stora titlar inom filmvärlden som jag fick för ett underbart pris tillsammans:) 2 för 99:

20120629-210512.jpg
kanonbra deal, kunde inte behärska mig när jag såg dessa titlar. Väl hemma efter att ha titta på olika hästar så var det äntligen dags för lite middag då lunchen försvann🙂

20120629-210649.jpg
Tacos framför nya tv apparaten🙂
Otroligt nöjd med köpet.

2 thoughts on “Brides värda

Kommentera

