Prima start

God Morgon!
Morgonen började med att jag fick skjutsa Älskling till tåget och sen åkte jag hemåt igen. Väl hemma så gjorde jag i ordning en brak frukost som skulle avnjutas till Game Of Thrones🙂

har nu avslutat säsong 1 och vilken avslutning det var! Nu börjar allvaret! Kanonserie.

Idag blir det att sortera och tvätta, men också troligen köpa tv🙂 blev så segt med beställningen, de hade inte ens skickat iväg apparaten så nu tar jag tag i det när inte de kan göra det åt mig :)…Dåligt!

2 thoughts on “Prima start

Kommentera

