Besviken, dock med ett leende

God Dag!
Fick tidigare idag reda på att min beställda tv ännu inte har skickats så jag ringde raka vägen till shoppen och makulerade min order. Väldigt besviken blev jag men jag är också väldigt glad, därför snart ska jag och pappa in och köpa tv🙂 den tv:n som jag hade beställt finns även att köpa i närheten. Det jag vara orolig över var att jag inte skulle få plats med tv:n i bilen men det får vi troligen🙂 litar på farsan.

Mina måsten av den nya apparaten:

  • FULL HD
  • Minimum storlek är 42 tum
  • 3D

Hoppas jag hittar något smått och gott till vardagsrummet. Det behövs då min gamla tv verkar ha tackat för sig🙂 den gjorde ett väldigt bra arbete under 4-5 år med ständigt arbete. LG var märket då,  får se vad det blir denna gång.

GLÖM INTE —- TÄVLINGEN —-

Kommentera

