Big-Shoppea

God Morgon!
Nu är det första dagen på den lediga veckan och jag njuter till fullo kan jag meddela er. Idag blir det att göra en hel del saker. Först och främst så blir det att storhandla sen blir det också att besöka det stora blågula varuhuset som ska ha en hylla som jag vill ha. Hubbi mår inge bra😦 hostar o snorar, usch!

Ska även fotografera senare idag och jag hoppas kunna leverera lite bilder längre fram under dagen. Hoppas även kunna få höra hur det går med min nya tv som troligen är på väg hitåt.

Vad ska ni hitta på denna Onsdag?

Kommentera

