Säg vad ni tycker

God Dag!
Har precis återkommit till sängen där jag har datorn och surfar med. Bredvid mig (som alltid) Rulle! Under de senaste 2 timmarna så har jag tittat på Game Of Thrones🙂 så fruktansvärt bra serie. Har endast 2 avsnitt kvar av säsong 1, väntar på spänning av säsong 2 på Blu-Ray.

Imorgon ska jag troligen in på ikea och handla min hylla🙂 ska bli kul att fylla upp och trixa med mer saker till filmsamlingen. Älskar att hitta små dockor eller leksaker (Bobbleheads) som man kan ha där. Brukar finnas på loppisar och sådant. Så dyrt med nya.

Och nu över till något helt annat. Vad vill ni ser mer utav på bloggen?

  • Videoklipp (musik osv)
  • Tips/Recensioner på filmer
  • Tävlingar

Säg vad ni tycker!
 

8 thoughts on “Säg vad ni tycker

Kommentera

