Lag av tapperhet

God Morgon!
Då var man uppe med tuppen igen. Bredvid mig ligger Rulle (katten) och sover. Söt liten katt det där. Jag själv kollar runt lite på nätet och letar efter ´billigare´3D blu-ray filmer än vad de brukar kosta. Har hittat några men jag vet inte om jag ska köpa, ska se hur tv:n presterar med 3D funktionen först.

En film som jag verkligen längtar efter (släpps i Juli) är:

Vad tror ni om filmen?

Nej nu ska jag nog ta och göra i ordning lite frukost och se vidare på GOT.
Vad åt ni till frukost denna morgon?

 

Kommentera

