Billy du är magisk!

God Dag!
Jag har en god vän som kallas Billy men det är inte dig jag fokuserar mig på i detta inlägg utan jag ska fokuserar självklart på ikeas serie av möbler som kallas Billy.
Själv äger jag en bokhylla från den serien och jag är snart framme för att köpa bokhylla nummer 2. Jag samlar som sagt på filmer och första hyllan som får rum med 500+ blu-ray filmer ska nu få sig ett syskon bredvid sig. Den ska fyllas med bl.a fler blu-ray filmer men också DVD filmer som troligen aldrig kommer att få sig en konvertering till blå film.

Hyllan finns i olika färger men jag ska ha vit och den är också billigare än de andra såg jag nyligen på hemsidan. De andra kostar 499:- och den vita 299:- så det är ju perfekt! iaf för mig🙂

imorgon blir det troligen ett köp av denna hylla🙂 hoppas jag!

6 thoughts on “Billy du är magisk!

  1. sv: Bara så du vet så kommer de till Sverige 2013 enligt väldigt säkra källor😉
    Ja det ska bli riktigt kul, är taggad för Göteborgs gigget =)
    För övrigt har du en jäkligt bra film att se fram emot i Pulp fiction. Dialogerna framförallt är klockrena!

Kommentera

