Kunde inte låta bli

God Kväll!
Ibland hamnar man i situationer där man måste komma till ett snabbt beslut och denna kväll bjöd på en sådan situation. Under flera veckor så har jag tittat efter lite olika platt-tv apparater utan att ha bestämt mig. Och nu ikväll så besökte jag en sida där jag brukar titta lite och får se att de hade sänkt priset på en tv som jag visat intresse för tidigare och man vet ju inte om det priset håller sig länge, det kan ju lika gärna vara ordinarie pris imorgon igen. Så jag har nu beställt en 42 tums FULL-HD 3D tv🙂

Sitter nu och ska lägga en beställning på lite 3D filmer🙂

4 thoughts on “Kunde inte låta bli

Kommentera

