35-40

God Dag
Då sitter man och avnjuter den sista lunchen innan färdresan hemåt. Har precis ätit upp min lilla efterrätt och den var god. Mycket frukt går det åt dessa varma dagar. Apollo personalen sade att vi hade prickat in den bästa tiden att åka, I Juli-Augusti brukar oftast värmen orsaka problem, att det är för varmt med andra ord. 35-40 grader hela veckan är max tycker jag och Hubbi, värmen är helt annorlunda här nere än i lilla Sverige.

Ska snart upp på rummet och chilla ned innan avresan (ikväll), ska hinna med en dusch då det är så skönt när det är en sådan hetta utomhus. Jag har även köpt lite nya spel till PSP:n, perfekt till flyget🙂 skönt att äga en PSP igen.

Jag skriver åtminstone ett inlägg till innan avresan så check out!
Vad ska ni göra idag?

2 thoughts on “35-40

  1. Man blir allt lite sugen på att åka till Bulgarien… Vad kostar en vecka? Fast med mina astma-problem kanske jag ej klarar av det. Men har man en bra vecka, kanske det kunde gå. Man kan ju alltid drömma om det, i alla fall…

Kommentera

