Oxen levererade

God Kväll
Då sitter man med sin snygga rutiga skjorta i den mjuka soffan i lobbyn efter en mycket trevlig kväll i city. Dagens middag ville jag göra lite mer speciell så jag bjöd Älskling på det. Hon valde en kycklingburgare och jag själv valde:

20120619-213758.jpg
400 gram OXFILÉ med potatis, grönsaker och Bearnaisè. Köttet var otroligt gott och jag tänker redan nu kanske åka tillbaka dit imorgon och äta det en gång till innan hemresan. Efterrätten blev banana split som var gigantisk dock så trodde vi att den skulle vara lite pga priset (30:-). Maten blev väldigt mättande.

Efter maten så gick vi på stan och handlade lite smågrejer, min tanke är att inte avslöja för mycket därför jag kommer att lägga upp VÄLDIGT MYCKET bilder när jag kommer hem.
Nej nu ska vi göra oss i ordning för fotbollen som startar snart🙂

Kommentera

