Modern mix med Tarantino

God Dag
Sitter nu i lobbyn och laddar Paddy (iPad) och har precis beställt klart lite filmer. Under några dagar så har en butik haft ett väldigt bra pris på en box (serie) som jag alltid har velat se hela utav. Det blev att beställa:

Game Of Thrones (5 disc) 299:- (ord.pris 429:-)

20120619-153113.jpg
Och en film som bara slank med då jag fick ett erbjudande om att köpa den för 19:- istället för 169:-

20120619-153310.jpg
En klassiker!

Nej nu är det snart dags för:

20120619-153415.jpg

Jag kan tipsa er alla om DENNA LÅT
En ny modern mix av redan en klassiker:)

5 thoughts on “Modern mix med Tarantino

  1. Sett Family Guy avsnittet där dom gör parodi på Pulp Fiction när dom sitter på cafét? Har du inte sett det, så se det 😛 Fast det förstör hela filmen om man kan fan inte sluta störa sig på’t xD

  2. Va fan. Din Pulp Fiction är snyggare än min! Men så har jag en gamla DVD utgåva med.

    En lite fråga. När jag svarar på inläggen i min blogg så ska ett mail skickas till dig med länken till inlägget, funkar den länken? För när jag själv får mail om att någon har kommenterat min blogg så möt jag av ett ”sidan finns inte” eller nått i stil med det.
    Det är nämligen mycket som har gått i stöpet när blogg.se flyttade över våra bloggar, vilket är trist.

    SV: Taken är helt underbar, jag älskar den filmen men är lite skeptisk inför uppföljaren. Men jag hoppas att den blir minst lika bra eller i alla fall nästan lika bra.

    Ang. Scream så har jag inte heller de första 3 filmerna. Tänkt köpa dom på Blu-ray men de fanns bara på dvd. Eller ja, importerade varianter fanns på BD men jag vill ha svennetext på mina filmer om det går. Och köpa de andra på DVD kändes inte rätt, så jag väntar tålmodigt på att de gamla ska komma ut igen.

    • Hej
      Gillar artworken på Pulp 🙂
      Länken funkade förut i alla fall.
      Jag hoppas att uppföljaren (Taken 2) kommer bli lika spännande och fartfylld, den verkar vara bra iaf om man tittar på trailern.
      Precis, man vill helst ha Sv.text på filmerna 🙂

      • Jag har sett att blogg.se missar ett litet tecken i länken de skickar via mail, men jag hoppas att folk hittar svaren ändå för nu när vi kan så svarar jag nästa alltid på frågorna i min egna blogg.

        Det är ju inte så att man behöver texten men det blir i alla fall lite lättare om den finns där =)

Kommentera

