Ikväll ska jag Flirta!

God Dag
Tillbaka från poolen nu, är i lobbyn där Wi-Fi signalen är starkare. Snart ska vi upp till sviten och chilla lite där det är kallt🙂 innan kvällens utgång på stan.
Kvällens middag kommer att ätas på HC Andersen som är en restaurang med skandinavisk flow och även många skandinaviska gäster. Ska bli kul att äta ute även fast maten här på hotellet är 4+.

Idag har det varit ca 37 grader varmt, så solen har levererat.
Ikväll är det fotboll igen, får se vilken match de kommer att visa på rummet?

Den lokala spriten här är bra. Jag har inte druckit mycket men jag snokade till mig information om vilken sprit bartendern använder i baren här och sen köpte jag mig en liter och en jätteliten för att smaka på här. 50:-/Liter, bra pris även fast det är en dyrare sprit här. Får det lov att vara en flirt?

20120618-154948.jpg

Detta ska jag titta efter på stan:
– Parfym (köpa märkesparfym för hela året)
– Stora glasögon (inga vanliga utan väldigt extremt stora)

Hoppas även att bild uppladdaren (som ej fungerade igår) fungerar ikväll!

Kommentera

