Hästvagn på diesel (bildreportage)

God Kväll
Som jag lovade tidigare idag så ska jag nu bjuda er på färska bilder direkt från vår semester i det 30 grader varma Sunny Beach. En semester ort som vi redan nu planerar att åka till fler gånger men det får bli längre fram, nu till bilderna.

Efter att ha legat vid poolen fram till 16.00 så var det dags för mig att bege mig mot gymmet och Hubbi valde att ta sig upp till sviten för en dusch. Jag tränade i cirka 20-30 minuter (med de sämsta förutsättningarna någonsin, ingen musik eller moderna träningsmaskiner) men det gick bra. Sen var det bara att äta lite middag:

#1

kanon bra och fräsch mat på detta hotell. Hubbi pratade med ett Svenskt par som var här för femte året i rad och de sade att restaurangen på hotellet aldrig har samma rätter varken på lunchen eller middagen och det anser iaf jag som bra därför annars kan det bli både tråkigt och sliskigt att äta samma varje dag. Man vill ju ändå njuta av All-Inclusive. Nu när magarna var mätta och belåtna så leder också det till mer energi och ork så varför inte en tur ut i city🙂
#2

det är mycket kläder, smycken, accessoarer samt läder som säljs i stånden och även mycket Sex shoppar (gillas!, sex leksaker) och jag köpte bland annat:
#3 (100:-)

kläderna överlag är fina men mycket kopior samt väldigt små i storlekarna så man får höja sin ordinarie storlek lite. Det bästa klippet på länge (även de hemma i Sverige är inräknade) gjorde jag här idag:)
#4 (150:- tillsammans, I Sverige: minst 700:-/tillsammans)

vi gick på stan i ca 4 timmar så det blev en bra motion så här på kvällen. Men vi gick så pass långt att vi inte visste hur vi skulle ta oss hem igen så vi valde detta färdmedel tillbaka:
#5

2 thoughts on “Hästvagn på diesel (bildreportage)

Kommentera

