Lobbyn

God Dag
Jag måste bara säga att jag mår som en Gud här🙂 allt är så fritt och andra människor är här med samma mål. Själv har jag precis ätit av hotellets buffé som var väldigt bra, fräsch sallad och bra kött. Jag valde att ta mer sallad än den mäktiga maten (kött osv) därför jag ska besöka gymet här om någon timme för lite motion (nu när man äntligen är frisk) det är ju gratis gym så:).

20120615-133804.jpg
Sitter nu i lobbyn med Paddy som erbjuds gratis Wi-Fi här! Nice, tänk vad snäll jag är som även på semestern skriver för er läsare🙂 nej nu blir det poolen med lite drink tror jag:)

Kommentera

