Gin, Fotboll, Toffifee osv….

God Kväll
Vid klockan 15.40 ungefär så gick jag & Hubbi in i gymet. Där fanns inte så jättemånga maskiner att utöva varken muskelbyggnad eller motion på men det fixade sig. Det fanns ett löpband men jag visste ej hur den fungerade men sen kom en tant in och sprang på den och då såg jag hur hon gjorde så imorgon kör jag på den, idag fick det bli crosstrainer. Svettades värre än hemma.

Sen var det middag och den var kanon, älskade risotton🙂 mer av den imorgon hoppas jag. Efter maten så gick vi för första gången ut på stan. Hubbi köpte en JÄTTE handduk som jag blev lite avundsjuk på (då den var så stor och skön), jag själv köpte en resväska som jag ska fylla upp med lite shopping grejer (sockerdricka bland annat) hehe.

Nu är vi på baren och har riggat upp ett bord med Toffifee, Gin o tonic, Lemon vodka och en Bulgarian rose (de 3 sistnämnda är drinkar) vi tillsammans med många andra väntar in fotbollsmatchen (Sverige-England) det ska bli skoj!!!!

Ska ni titta på kvällens match?

Kommentera

