Kan inte börja på Max

God Dag
Tidigare idag så var Hubbi ute på promenad och jag själv har hållit mig från träningen några dagar då jag har varit förkyld och vet vad träningen kan göra mot kroppen om man utför det under förkylning.

Men nu när förkylningen har dämpat sig så var det dags för en lättare promenad ( I min värld: Raskt!) och det kändes bra att starta upp lite enkelt:)

20120610-132322.jpg
sitter nu och svettar av mig på altan innan jag ska in i duschen.

Idag ska jag försöka publicera en tävling här på bloggen:)

Kommentera

