Dagen jag längtat efter

God Morgon!
Igår så jobbade jag kvällspasset och idag på Nationaldagen så är jag ÄNTLIGEN ledig. Jag behöver mycket ledighet nu innan Bulgarien, så jag kan bli helt återställd till resan. Min smak har inte kommit tillbaka än, men den kommer och visar sig lite då och då så det är ett bra tecken.

Började morgonen med lite -Kan Jang- och sitter även med ett glas C-vitamin vid datorn. Ska försöka komma ut idag så att jag får lite frisk luft också :=) alltid skönt och även bra för kroppen.

Ikväll går denna film på bio i närheten av mig:

skulle vilja åka och se den faktiskt🙂 vi får se hur det blir med den saken.

3 thoughts on “Dagen jag längtat efter

  1. Jag älskade Prometheus men många blev sjukt besvikna eftersom de trodde att filmen skulle bindas ihop mer med alien än vad den gjorde. Och det fanns även de idioterna som undrade var Aliens:arna var någon stans. Herre gu, vet folk igen ting?
    Filmen är en företrädare som tar plats före företrädaren till alien och likheterna är många men ändå få.

  2. Jävla satans wordpress! ”#¤&/(¤)=&%¤#”¤&&%”!!!”¤%&#”#!
    Jag vet inte om du fick min kommentar här innan.

    Sa iaf något i stil med att jag älskade Prometheus men att många blev besvikna eftersom de trodde att filmen skulle ha större band till Alien. Prometheus är en film som utspelar sig före företrädaren till Alien och de flesta som blev besvikna trodde att filmen skull leda dom direkt till Alien och de undrade även var alla Aliens var. Snacka om att inte ha koll.

    • Hej Lina🙂
      Exakt, alla tror/trodde att det skulle vara bindande till Alien och det är ju sick! Även fast det är samma regissör som gör en ”Alien” liknande film så menas inte det per automatik att det är en uppföljare till de tidigare filmerna. Vissa är riktigt efter när det gäller detta och mycket annat och det stör mig så enormt. Måste ta och kika in filmen asså!

Kommentera

