Ett dunderpiller i naturen

God Dag!
När jag vaknade denna morgon så kände jag en klar förbättring med hälsan men fortfarande finns förkylningen där. Usch!

Jag & Älskling åkte ut en sväng med bilen på bergslagsleden och under resans gång så fick vi se någonting som liknande en grävling på vägen men med en vit färg. Jag tittade upp det efter resan och inser att vi har fått uppleva någonting som är väldigt sällsynt. En albino grävling. Vi hann ej ta något kort på den då det gick så snabbt men vi hann se den i alla fall. HÄFTIGT!

Efter vår lilla resa så åkte jag till Coop och köpte ett dunderpiller som sedan ville fotograferas i naturen:

Kommentera

