Ingen oansvarig bakfylla

God Morgon
Igår var det Löafest men jag dissade den därför igår ville man ju se Loreen vinna ESC och det gjorde hon också. Otroligt bra!

Nej ingen oansvarig bakfylla med andra ord, nej jag är vuxen nog för det. Men idag kommer jag att bli lite la la la, varför får ni veta senare. Men jag började dagen med att:

20120527-085621.jpg
det går snabbare nu:) i början för cirka 1-2 månader sedan så joggade jag varje kilometer på 6 min och 20 sek ungefär och nu joggar jag varje kilometer på 5 min och 30-40 sek så det går på rätt spår🙂

Igår så hittade jag en jättefin kopp till mitt te drickande på erikshjälpen i Örebro:

20120527-092732.jpg
Endast 15 riksdaler!

Kommentera

