En klassiker återuppstår

God Kväll!
Eurovision är i full gång och jag hoppar på en så hög placering som möjligt, även en vinst är välkommen till Loreen som enligt min mening är bäst denna kväll, inte bara för att hon är från detta land utan musikaliskt sätt men Danmark har också ett toppenbra bidrag detta år.

Tidigare ikväll så lade jag in 400:- på mitt PSN (Playstation network) och jag tittade över utbudet med PS One klassiker som man spelade när man var 10-15 år eller något sånt och hittade en klassiker som jag tror många av er läsare har spelat under er barndom 🙂

Crash Bandicott 🙂 sååå kul! ett givet köp, 45:-. Sen blev det lite andra roliga saker som Angry Birds, Flatout och Gran Turismo osv 🙂 perfekt för kryssningen imorgon. Hade ni något favoritspel när ni var yngre?

Kommentera

