Min present till mig själv

God Eftermiddag
Nu har man varit i Örebro och tittat. Jag hittade lite allt möjligt, jag köpte lite smått & gott till mig själv nu när jag varit så duktig och utbildat mig.

Detta blev min egna examenspresent:

20120525-174600.jpg
Sony PSP:) perfekt leksak att underhålla sig med under alla resor i sommar. Hittade ett demo ex på Game för 599:- inkl. 6 mån garanti. Men denna maskin behöver lite spel och minne med så jag sökte runt och hittade tillslut lite av allt möjligt:

20120525-174811.jpg
blev glad över att jag hittade PES 2012 för ynka 99:-, kostar i vanliga fall 300-400:-🙂 nu inväntas Pizza!!!!

2 thoughts on “Min present till mig själv

  1. Det var en perfekt examenspresent tycker jag. Men hjälp av en psp kan man lätt vara upptagen några timmar😛

Kommentera

