No syre 2 catch

God Eftermiddag
Då jobbet var slut för denna dag så åkte jag ned till stan för att vänta in hjärtat som anlände nästan direkt efter att jag parkerat. Hon satt sig i bilen och jag fortsatte min promenad till team sportia. Där köpte jag detta:

20120524-175256.jpg
Totalt 8-pack strumpor för ynka 99:-

Sen handlade vi också lite matvaror, jag valde att köpa lite (bäst-före rabatt) lövbiff som jag tänkte servera tillsammans med lite potatissallad:) men innan jag ska börja mitt nya ”studiefria” liv med massor av gott som firande så började jag min hemkomst med att:

20120524-175828.jpg
och nu väntar jag inte en torrare tid till att börja med middagen:)

20120524-175947.jpg

Kommentera

