Stärk din karaktär

God Morgon
Då var det Tisdag och det betyder att jag är ledig🙂 men det gäller endast från jobbet och inte från något annat.

Steg upp vid 08 tiden denna morgon och jag prioriterar det viktigaste först: Hälsan!

20120522-084445.jpg
jag gav mig ut med noll motivation men det förstärker bara karaktären därför allting ska inte alltid vara roligt.

Sitter nu och inväntar frukosten på balkongen där vinden sveper förbi mitt svettiga hår: ‘vilken poesi’🙂 hihi

Jag ska även göra porträttfotografering idag, perfekt väder.

20120522-085001.jpg

2 thoughts on “Stärk din karaktär

Kommentera

