Ingen Fiskfitta

God Eftermiddag
Efter en mycket god middag som innehöll tjock pannkaka och ärtsoppa så åkte jag iväg och fiskade i 30min ungefär. Jag har ju köpt lite nya beten tidigare idag, små wobblers och jiggar.

Det tog endast 3 kast med ett av de nya betena sen var jag ingen Fiskfitta längre🙂

20120522-184008.jpg
En fin abborre på ca 150-200gr🙂 sen så bytte jag bete till en klassiker, en trotjänare🙂 en Abu reflex spinnare och det räckte med 2 kast innan dagens 2:a och sista fisk var landad:

20120522-184158.jpg
En gäddsnipa kunde inte hålla sig, ALLA fiskar släpptes tillbaka.

Ikväll blev det ingen innebandy så det får bli en lugn kväll med Älskling<3

Kommentera

