Klipp + Annat

God Kväll
Då är vi hemma efter en lång och rolig dag i Örebro. Först och främst så var det klipptid för mig och det blev bra:

20120517-190938.jpg
sen var det dags att åka ut till köpcentrumet och titta efter lite klipp eller det var väl inte tanken men har ni hört någon resa som jag har gjort utan att göra något klipp? Nej! Dessa produkter var dagens klipp:

20120517-191110.jpg
FIFA 11 för 49:- hittade jag på Game efter att ha gått dit istället för Gamestop där jag först tänkte köpa FIFA 10 för 49:- men sen hittade jag FIFA 11 för 49:- istället🙂 sen besökte vi Elgiganten och där hittade jag ett 4GB usb minne för ynka 29:-. Alltid bra med ett usb minne tycker jag. Efter dessa klipp så var det dags för storhandling av mat och det gör vi alltid på Willys:

20120517-191431.jpg

Kommentera

