Mina svar i utmaningen

God Kväll!
Nu är kvällens innebandy träning över, det var jättekul och skönt att röra på sig. Direkt när jag kom hem så åt jag en mugg fil + müsli🙂 så gott och mättande.

Imorgon blir det att jobba som ledsagare. Ska iväg och fiska lite. Hoppas naturligtvis på fisk🙂 det blir att fiska Regnbåge & Öring. Två väldigt goda lax fiskar av god kvalité.

Jag fick se tidigare idag att jag har blivit utmanad av Miimz och tänkte nu ge mina svar i detta inlägg.
Här kommer min svar i utmaningen:

Om du fick träffa en person, död eller levande, vem skulle det vara?
Sylvester Stallone

Vilken är den bästa filmen som någonsin gjorts?
Avatar

Vad är du bäst resp. sämst på?
Jag är bäst på att ha tålamod och fokus på något som jag verkligen vill lyckas med.
Jag är sämst på att lära mig saker fort.

Hur tillbringar du helst din fritid?
Ute i skogen med kameran i sikte

Vad var ditt senaste inköp? (Ej mat)
Fiskedrag

Har du någon dröm som du strävar efter?
Att lyckas med min fotografering på professionell nivå

Vad är det sista du gör innan du släcker lampan på kvällen?
Kollar mobilen om larmet är på

Om du vann 1 miljon kronor, vad skulle du göra då?
Spara undan en hel del och köpa en kamerautrustning som jag drömmer om samt en bil

Vilket land, som du inte varit i, skulle du vilja besöka?
USA 

Vilken film så du senaste?
På smällen

Har du någon hemlig talang?
Att jag kan läsa av folk väldigt lätt 

Intressanta och roliga frågor att svara på =) Tack för utmaningen Miimz!

2 thoughts on “Mina svar i utmaningen

  1. Så lite så! Kul att du gillade frågorna, för jag hade fullt upp hela dagen med att komma på dem😛

Kommentera

