Gran Canaria och Arbete

God Kväll!
Nu har man ätit för kvällen. Det blev en tallrik fibergröt med äppelskivor på samt lite kanel. Jag var nämligen iväg och spelade innebandy i två timmar så det behövdes lite i magen efter det.

Jag har idag köpt lite fiske saker som jag ska ha under sommaren men även på Torsdag. Då blir det premiär i en lokal sjö. Ska bli kul.

Min far ringde tidigare och sade att han bjuder på mat till examen🙂 då ska man ju ta den mat man älskar…. KINA MUREN! det var ett tag sedan sist.
Tycker ni om kina mat?

Nu har jag skickat in mitt examensarbete och det känns väldigt bra måste jag säga. Tittade igenom hela arbete en sista gång sen så skickade jag iväg det annars så glömmer jag väl bort det till imorgon då det är deadline.

JUST NU så spelar BRUCE SPRINGSTEEN på Gran Canaria men ingen live skriver låtlistan därifrån så då får jag titta på det imorgon.

2 thoughts on “Gran Canaria och Arbete

Kommentera

