Få frukosten att smaka, så här…

God Morgon
Jag låg uppe till 02.30 denna morgon med examensarbetet🙂 kändes lättare att plugga när allt var så tyst och fridfullt och nu låter det som att de är rave party hela dagarna här men ni förstår vilket lugn jag menar.

Det var inte många timmar man fick sova utan kl 06.30 blev jag väckt av hjärtat som skulle iväg och kämpa med sina studier och jag vaknar gärna till en morgonpuss🙂 jag låg en liten stund till i sängen. Rättare sagt till klockan 07.00 då det var dags för mig att börja jobba men inte med människor utan med mig själv som människa.

Det kändes som att jag bara flög fram under motioneringen, allt gick så oerhört lätt jämfört med tidigare. Det var nog bra att jag valde lindesjön runt tidigare i veckan därför då får svar på hur mycket man orkar jogga.

20120510-073435.jpg
en ny runda som sagt, jag lade ihop två banor till en🙂

En sak ska ni veta. Om ni vill att frukosten ska smaka extra gott en morgon börja med att röra på er innan. Det behöver inte vara att man joggar utan ta en kort promenad bara.
Just nu smakar detta vatten som bäst!

20120510-073655.jpg

Kommentera

