Jag: Gör klipp hela tiden

God Kväll
Efter en väldigt god middag som bestod av hemmagjord fläskfilé pizza med sås ifrån den lokala pizzerian så tittade jag lite på ett kap som jag gjorde tidigare idag.

Då jag och vännen hade gått vår promenad så åkte jag in till stan för att hämta Älskling. När hon väl var inne bilen så fortsatte vi till erikshjälpen.
Jag hade inga förväntningar på att hitta någonting men det gjorde jag allt och det blev mitt bästa klipp någonsin från erikshjälpen. Eller vad säger ni?

20120509-194734.jpg
Obh nordica big propper maskin (popcornsmaskin) för………………

20120509-194833.jpg
65:-!!!!! Jag tittade på billigaste priset av denna och det var 379:-🙂 vilket klipp!!!

3 thoughts on “Jag: Gör klipp hela tiden

Kommentera

