Har svårt för KENT men….

God Dag!
Sitter här vid mitt skrivbord med datorn vars processor går i högsta hastighet. Det regnar och det är en perfekt dag för massor av plugg och det känns skönt att vara ute i god tid med arbetet. Samtidigt som jag nu har en liten paus så lyssnar jag på ett band som heter KENT.

Tycker ni om bandet KENT?

Jag har alltid haft svårt med deras typ av genre, visst rock är rock men sättet som Joakim Berg (sångaren) framför sin sång är jag inte helt förtjust utav. Dock så låter deras nya album helt okej och jag gillar det mer än de förra låtarna. Men en låt som jag verkligen gillar med KENT är denna:

En otroligt bra och vacker låt.

Nej nu ska jag fortsätta med arbetet så jag inte sänker den glöd som finns inom mig för detta arbete.
Vad ska ni göra idag?

Kommentera

