Ett intressant val

God Dag
Då var dagens arbete klart och nu är jag äntligen ledig 1 dag i alla fall.
Idag är det Tisdag och kanske dags för innebandy men för att vara på den säkra sidan så väljer jag att motionera innan den ”kanske” kommande innebandy träningen.

Denna runda som jag valde idag är en vända som jag länge har velat prova på men känt att det varit för långt men idag så var det bara ta tag i det hela och försöka sig på rundan. Och hur tror ni att det gick? Så här gick det:

20120508-172033.jpg
Lindesjön runt! jag måste ärligt säga att det gick hur bra som helst, trodde att det skulle ta mer än 1 timme men snabbare gick det.
Jag skulle aldrig klara av att motionera om ni inte fanns hos mig:

20120508-172246.jpg

Nu har Älskling gjort klar middagen<3

Kommentera

