Vad är ditt mål med detta?

God Dag!
Då var det sol och då var man hemma. Dagens jobb har gått bra, var även med på lite spegling där vi som personal (som jobbat helgen) diskuterar och reflekterar över helgen som varit. Jag tycker att det är viktigt att ha spegling inom en personalgrupp. Hoppas på att få vara med fler gånger.

Just nu! Tjeckien vs Norge i hockey-vm men jag slö tittar bara då jag anser att datorn är mer intressant just nu. Ikväll är det dock Sverige-Danmark, det kan bli intressant. Ska ni titta?

Som ni vet så ska jag, älskling och kalle åka på kryssning denna månad och jag tänkte nu fråga er läsare vad ni tycker bäst om när det gäller att åka ombord på ett kryssningsfartyg. Är det:

  • Den härliga buffén som lockar?
  • Alla de olika spelmaskinerna som du saknat så mycket?
  • En affär som kallas Tax Free som du vill besöka mest av allt?

Personligen så väljer jag bort spelmaskinerna direkt. Mitt syfte är naturligtvis att ha kul och komma ut lite men det som jag saknar mest är…..maten!

2 thoughts on “Vad är ditt mål med detta?

Kommentera

