Resan får ett tillägg

God Kväll!
Sitter och tittar på BB där den dumma Annica förlåter hennes kille efter hans otrohet, hon är en j-vla toffel den där. Han kan göra vad som helst, hon kommer ändå tillbaka. IDIOT!

På Onsdag ska jag kanske iväg och fiska lite, ska bli kul om det blir så. Det är också ett intresse som jag inte vill ska komma ifrån mig. Det är så fridfullt att fiska, man får sin ro.

Igår så bokade jag och Älskling vår kryssning och under denna dag så har vi varit i kontakt med Kalle (broe) som också ska med🙂 vi ändrade vår bokning och det gick bra!

Längtar till alla roliga resor i sommar.
Ska ni åka på någon rolig semester ?

8 thoughts on “Resan får ett tillägg

  1. Hej! Jag hoppas att jag kan vara lite ledig ifrån nya jobbet (som jag startar 16/5) så att jag och familjen kan komma ner till Öland i några dagar. Älskar Öland!!!
    Kryssning låter roligt!
    kram

  2. Jag blir så arg och frustrerad över Annicas val att hålla sig kvar hos den där otrogne dåren.. Han är ju så oseriös så det bara skriker om. Fattar inte varför de har tjejer överhuvudtaget.

Kommentera

