Mitt pris: En morot!

God Dag
Efter stallet och allt så kunde jag inte hålla mig. Hålla mig ska jag inte göra, inte när det gäller motion i vilket fall. Men denna dag skulle inte bli vilken dag som helst när det kommer till motion. Idag blev det premiär av en ny bana

20120505-131738.jpg
det blev halv milen🙂 skön runda även fast det spöregnade större delen av halvtimmen. Och nu sitter jag på altanen ny duschad och klar för annat kul men först dagens lunch som idag blev en enkel sådan

20120505-131931.jpg
en morot🙂

Har ni rört på er idag?

6 thoughts on “Mitt pris: En morot!

    • Hej =)
      Förr cirka 1-2 år sedan så hade jag en ganska välkänd blogg som hetter ipadblogg och jag brukar skriva det inom parantes så att folk kan hitta tillbaka till min nya blogg.

      Träning är riktigt kul och det är som du säger, motivationen måste finnas där🙂

Kommentera

