Lite impulsivt sådär

God Kväll!
Då är man tillbaka hos mina Älsklingar igen. Jag har varit iväg och jobbat lite på efm/kväll. Vi har precis ätit nåt enkelt, jag valde en mugg med mellanfil och müsli. Gott och mättande plus att mängden i en mugg är perfekt för mig, bättre det än en hel tallrik.

Förra gången blev det misslyckat men denna gång ska det lyckas fullt ut. Jag och Hubbi har bokat en BILLIG underhållning denna månad🙂. Vi har bokat en kryssning med Cinderella =) detta är bokat:

  • Frukost buffé
  • Lunch buffé
  • Kvällsbuffé
  • B-hytt (för 4 personer)
  • Anslutningsbuss tur och retur

allt detta för ynka 600:-/person. Jag såg nämligen ett erbjudande där man endast behövde betala 20:- för hytten så detta tillfälle var ingenting som vi ville missa. Vi kollade på kryssningar för månaden men då skulle summan ha blivit det dubbla + att hytten skulle ha varit på bildäck för det priset.

Jag älskar verkligen buffén på alla kryssningar❤

3 thoughts on “Lite impulsivt sådär

Kommentera

